Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 7 lutego 2023

Drugi dzień w SPWW

 Hej!

Właśnie wróciłam z SPWW. Miałam dzisiaj pierwszą jazdę na Winniem, i najlepszą jazdę w swoim życiu na Rafale. Winnie jest ekstra koniem, i tak samo jak Jazz ma RAO ( astmę u koni) Dzisiaj bardzo słabo oddychał i cały czas kaszlał i pierdział. Rafał dzisiaj miał dużo energii i sam chciał biegać a uwierzcie mi to się często nie zdarza. Robiliśmy dzisiaj poduszki z podobizną koni. Ja z okazji tego że dzisiaj jeździłam pierwszy raz na Winnim zrobiłam z nim poduszkę. Nie mieliśmy dzisiaj jednak zawodów hobby horse, ale robiliśmy potęgę skoku bez hobby horse.

Pa,do jutra!

                                                       Poduszka z Wenniem.


                                                      Wennie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć!