Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 lutego 2023

Półkolonia w Stajni Pod Wiślanym wałem ( SPWW )

 Hejka!

Dzisiaj miałam pierwszy dzień półkolonii końskich w SPWW. Miałam dzisiaj dwie 45 minutowe jazdy, choć tak na prawdę można powiedzieć że miałam tylko jedną półtora godzinną, bo miałam je obie na Rafałku, jedną o 9:00 a drugą o 9:45.Robiliśmy też dzisiaj hobby horse z papieru.

Pa pa do napisania!

                                                      Johny 


                                                      Jazda


                                                     Elsora i Liryk

                                                
                                                      Rafael 



4 komentarze:

  1. Super! Ciekawe zajęcia. A znany jest juz plan zajęć na kolejne dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Wiem że w ostatni dzież będzie Pizza, któregoś dnia będziemy robić poduszki z podobizną koni, a najpewniej jutro będą zawody hobby horse.

      Usuń
  2. Hehe. Smacznie, aktywnie i kreatywnie. Plan swietny, dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń

Cześć!