Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 lutego 2023

Żebyście nie pomyśleli że zapomniałam o Cepelce

 Hejka!

Dzisiaj post o Cepelce. Została uśpiona już pół roku temu, a ja nadal codziennie o niej myślę. Kiedy tak o niej myślę to po chwili łzy napływają mi do oczu. Wiadoma że teraz kocham Jazza, ale żaden koń nigdy nie zastąpi Cepelii. Z racji tego postanowiłam zrobić ten post, a w nim pokazać rodzinkę Cepelki! 

Cepelia:




Calipso córka Cepelii:

 Polonus ojciec Cepelii:





 Charyzma matka Cepelii: Nie mam zdjęcia!!! :(
Ale wiem że była gniada.






Saturn dziadek Cepelii: (od strony mamy)



Cembrowina babcia Cepelii: (od strony mamy) Nie mam zdjęcia!!! :(
Ale wiem że była siwa.










Livius dziadek Cepelii: (od strony taty)


Pomona babcia Cepelii: (od strony taty) Nie mam zdjęcia!!! :(
Ale wiem że była kara.












Pa pa !

3 komentarze:

Cześć!