Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 kwietnia 2023

Biegałam Jazza i Barby, jeździlam na Jazzie i Barby i pracowałam z ziemi z Barby!

Hejka!

Przed chwilą wróciłam od Violi. Jest weekend więc u Jazza była Ania, dlatego ja zajmowałam się głównie Barby. Przed tym Jak przyszła Ania biegałam ich. Kiedy przyszła Ania, ona wzięła Jazza a ja Barby. Czyściliśmy ich dość długo bo byli bardzo brudni. Potem osiodłaliśmy ich. Na początku pracowałam z Barbusią z ziemi, potem dopiero jeździłam. Potem zsiadłam i pracowałam z nią z ziemi. Potem Ania pracowała z ziemi z Barby, kiedy ja jeździłam na Jazzie. Potem znów wsiadłam na Barby na Ania na Jazza. Potem Ania zsiadła z Jazza i trochę poganiała Barby. Na koniec rozsiodłaliśmy konie i kiedy chciałyśmy odprowadzić na padok przyjechała taka Karolina żeby pojeździć na Barby, więc Jazz sam poszedł na padok. 


Pa pa!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć!