Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 lutego 2023

Biegałam Jazza i fajny rysunek

 Hejka!

Dzisiaj biegałam Jazza, choć nie było to zbyt przyjemne, bo wiało tak że myślałam że mnie zwieję i było już trochę ciemno. Jazz miał dużo energii i brykał na początku ale potem był już grzeczny. Chciałam wam by pokazać rysunek Jazza (nie mój, tylko kogoś kogo nawet nie znam) któremu zrobiłam zdjęcie w SPWW. Tak, bo Jazz był tam kiedyś dzierżawie. A jak już wspominałam o SPWW to moja koleżanka z półkolonii, Emilka przysłała mi zdjęcie Kali.

Pa!

Rysunek Jazza

Zobacz jaki podobny do prawdziwego!



Kala

 


2 komentarze:

  1. W Warszawie tez wieje. Ladny rysunek. A co slychac u Amira?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amirek ma się dobrze, choć musi nosić derkę bo jest mu zimno, i boi się wiatru.

      Usuń

Cześć!